Pålsbodavisit

Hur tråkigt kan man inte ha om man ringer sin mamma en lördageftermiddag och ber henne hämta en så jag kan åka till pålsboda? hahaha =) men det gjorde jag, sitter hos mamma och pappa just nu,kan vara skönt att komma hit lite då och då oxå. Får ju massa grejer varje gång jag kmr hit ^^ haha!

Igårkväll passade jag då oxå på att gå hem till Kattii =) mysmys. Spelade lite sims, fick äntligen låna med mig massa sims spel hem nu så jag kan nörda lite när Jonas är iväg och jobbar, thihi. =P
Katta skulle såklart vara igång med sin kamera med, sällan säger jag bara. haha, togs massa kort på min tjockmage och sen vart det att leka lite i photoshop med dom, vart riktigt sött faktiskt, hehe. Lägger nog upp nån sen nör jag kommit hem =)

Ska nog kanske ta och laga lite mat snart, sen åka hem. Se hur lilla Jonas mår idag, haha. Kanske lite fyllesjuk? Men man mår som man förtjänar, haha. Säger jag nu, om det hade vare ett år sen hade jag bett den människan som sa så till mig dra åt helvete =D

Halsbrännan e typ borta, var lite jobbigt igårkväll, men kunde somna rätt bra ändå. Tills en viss Stefan ringer, cp!! Tror folk inte att man sover om nätterna längre eller? =P men somnade om rätt bra efter det, tack för det iaf!


Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0