Segt!

Den här sista månaden kommer att vara riktigt dryg känner jag, så segt precis allt! Känner mig totalt invalid och sovandet blir bara jobbigare och svårare. Igårnatt var det verkligen inte roligt, började verkligen tjuta till slut, kunde inte sova! Somnade vid 5 på morgonen, låg alltså och vred och vände på mig i 5 timmar. Var uppe och sprang lite nån gång men knappt så ja orkade det heller. BLÄ! Sen vid 7 skulle Jonas upp, säkert kul, hade precis somnat in lixom. Sen när jag sov mellan halv 8 till 12 så blev jag bara otroligt jädra seg under dagen. Blir fan aldrig bra =P haha.

Men jag var hem till mamma och pappa igår =) haha, en gammal bekant till familjen som vi haft hand om sen hennes man dog för några år sen har nu förflyttats till äldreboendet i pålsboda, så mamma och pappa håller på att rensa och fixar ur hennes gamla lya här i hallsberg, och fyfan vad grejer! Eftersom tanten fortfarande lever kan dom inte direkt kasta ngt, utan allt måste vara kvar, men med tanke på hur mkt grejer hon har så har mamma ngt att göra nu om dagarna, plus att hon jobbar, hahaha! Lite hårt ^^ Men glad blev jag, fått lite grejer, tänka sig att hon faktiskt hade riktigt söta små saker, och köksgrejjer, omg! massor =P

Men idag har jag faktiskt släpat min lata röv till arbetsförmedlingen! =D haha. Kom dit vid 11, var helt tomt, så jävla skönt =P men fick vänta typ 100 år innan det kom nån, bra bemannat hörni! Så jag fick iaf fixat det jag skulle fixa, haha. Behöver inte tänka mer på arbetsförmedlingen på ett bra jävla tag nu! Yaaajj.

Fick besked från försäkringskassan idag med, wiiiiiie =D bostadsbidrag! och sen en elräkning på 500 typ?! Förstår inte hur, den här månaden har jag väl vare som minst hemma och använt som minst el?! Cpn...

Blir väl att dra tillbaka till Jonas senare när han slutat jobba. Kan verkligen inte sova själv om nätterna nu, med tanke på mina förvärkar som jag haft så har till och med barnmorskan sagt till mig att jag nästan kan förvänta mig bebisen snart. Man vet ju aldrig.. Läskigt som fan tycker jag, haha ^^ mkt att hålla reda på sen oxå när man väl ska iväg. Den packade väskan står ju här hemma hos mig, sen papprerna jag måste ha med mig in. Blää massa! Kommer glömma allt. Så bra som jag är ;D haha


puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0