the day with the big F

=D wiiiiiiiiiiie! hihi
he's coming home todaaay!



Var och mötte mamma på leksaksaffärn uppe på hberg, skulle köpa åkpåse till barnvagnen, blev en sån som man kan bära med sig oxå, praktiskt =P och sen åkte vi hem till mig, tvättar lite, och så jävla träligt att två maskiner är trasiga! argh! Lär inte bli klart på eta tror jag, med bara en maskin.. vafan gör folk med maskinerna egentligen?!


Men nu har mamsen drage iväg till affärn och jag sitter här med mitt kaffe och lyssnar på Lady Gaga, rätt kär i en låt hon gjort med, haha, lyckas verkligen fastna för endel låtar och då vet jag oxå hur jag ska göra för att tjata ut dom! ^^

Jonas mamma kom upp till lägenheten vid halv 8 imorse, haha! fyfan vad rädd jag blev när jag hörde ngn vrida om i nyckelhålet -asg- hon skulle ha sin glögg, jag halvt sovande springer upp för att hälsa, hahaha, säkert snygg.






Vecka 34+2 <3
och FYFAN vilka förvärkar jag hade inatt, trodde ärligt att jag skulle ringa till sjukhuset eller ngt, var verkligen inte roligt, speciellt inte mitt i natten, skulle gå på toa, men mina ljumskar var verkligen emo då. haha, usch! Riktigt tungt =/
Men inte långt kvar nu =))


Helgen? Lugn! Kan inte göra nått.. haha, vill inte direkt sätta igång 6 veckor för tidigt =P haha.
Laddat hem lite filmer så. Har dessutom fixa julklappar =D dom första för iår, första gången jag inte fixar det i sista sekunden ;D hahaha bäst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0