TOKIG!

Jävla sims alltså, jag blir galeeeeeeen. Hur svårt ska det vara? Jävla cp idiot dator! Varför ska det jämt krångla för mig? Inte klokt =P men skiter i det här nu för ett tag. Orkar inte koncentrera mig ^^

Hela veckan har jag suttit och ugglat hos Jonas, han har jobbat och kommit hem på kvällarna, åkt tidigt på mornarna med. Yaay.. blä! Men men. Jag har funnit mig saker att fördriva tiden med, tvättade i veckan, lagat lite mat, städat och haft mig. Varit iväg till lindex och slösat onödigt med pengar, *ångest* huhu, fikat lite och sånna grejor. Försökt fått tiden att gååå. Barnmorskan igår då, gick bra som vanligt =) 3-4 veckor kvar nu. thihi


Marieberg senare idag då, handla lite mer julklappar, får se om man hittar ngt mysigt ;D




KATTA! hjälp mig! jag får DAMP på det här!! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0