torsdag

Mariah Carey ft. Young jeezy - Side effects
Helt kär i låten alltså, men kmr lyckas tröttna rejält på den snart så mkt som den går för mig just nu =P alltid så.

Varit till barnmorskan idag då, gick så bra så, som alltid såg allt bra ut, skönt! Behöver inte käka järntabletterna längre, men ska göra det ändå, lika bra. Lillen låg med huvudet neråt redan =D helt sjukt att dom kan känna sånt av att bara känna på magen, blir alltid så nojjig när någon rör magen =P och hon tryckte verkligen på den, haha, snacka om att tycka det var obehagligt ^^ men men.

Är mestadels uppe hos Jonas nu när han är bortrest, hehe. Vet inte varför men känns bättre att vara där av nån konstig anledning, även om jag har internet och en mkt större tv här hemma hos mig så vill jag inte vara här, haha! Är här nu en sväng, ska hälsa på Lalla snart =) den lyllosen har varit på kryssning, uuuuuuh =)

Tvätta lite imorgon, mamma får hjälpa till, haha, som med allt annat just nu, klarar knappt av ngt själv xD så lyckat, invalido



& så kmr Jonas hem imoooorgooooooon
=DD
puss på det!
Inga fler resor nu på ett tag hoppas jag! USCH! =P
Verkligen inget roligt det där, 10 dagar totalt. BLÄ.

Kissya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0