torsdagkvällen

Tror jag ska ta och promenera upp till Jonas strax. Ska laga lite mat oxå, börjar bli välldans hungrig nu. Har duschat och plockat lite här hemma hos mig men börjar bli rastlös =P

Bever var förbi en sväng förut, tycker lite synd om han faktiskt. Haha! Inte lätt jämt, men jag tror han vet vad som bör göras och han blir arg, eller "arg" för riktigt arg på mig kan han nog inte bli =D men det är väl för jag RÄTT, hahaha! Varje människa skulle säga samma sak som jag till honom angående hans alla jävla problem -asg-

Men men, allt jag egentligen går runt och tänker på är att jag vill att den här lilla varelsen i mig ska komma ut snart. Fan 34 dagar kvar, kmr gå så tröööögt nu den allra sista tiden. Men man har väl inte så mkt till val egentligen.

Och imorrn kmr mamma =) hjälpa mig med lite grejer. Oså äre fredag och helg, får se vad man ska göra, ska träffa Lalla en stund imorrn med iaf, hihi. Annars får man se vad Jonas vill göra, för min del blir det nog inget märkvärdigt =P precis som alla andra dagar är helg nuförtiden no big deal. No party =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0