19,08

Okej, jag blir galen på det här. VARFÖR ska det jämt bli såhär....
Så jag tänkte att jag skulle ta en snabb tur till OK för att köpa mig lite godis, och samtidigt få en nya frisk luft, suttit inne heeela dagen lixom. Gjorde inte saken bättre alls, spöregnar ute och
jag fick ont i magen vartannat jävla steg jag tog, smått läskig känsla var det oxå, vart ett äventyr att gå upp för alla trappor sen med. yes det här är säkert underbart..







Till nått helt annat...
VART I HELVETE är avsnitt 8?
giveit!





nehenejj.
Nu förflyttar jag mig så mkt som hela 2 meter till soffan.
sparsam med energi eller bara lat? haha, ja det är frågan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0