4 oktober

Tungt i magen som fan nu =/

--

Marieberg och Örebro idag =) trevligt trevligt, hittade dock inget, kanske lika bra med tanke på att jag inte hade råd direkt heller ^^

Laga mat nu, sen bara glassa framför nån film..


På måndag, då jävlar ska dom få veta. Fattar inte hur dom kan se sig själv vara ngn slags hjälp åt människor. Jävla fittor, ja så är det med den saken. För det som tynger mest just nu är att man kanske måste flytta hem igen, ialla fall ett tag, och det är så tråkigt att tänka på det ens! Kommer bli mer isolerad än jag behöver bli med tanke på allt och alla pengar man lagt ut på alla grejer =/ men vi får se.. Måste tänka positivt annars skulle man gå under ännu mer.
Sen på eftermiddan är det föräldragrupper ialla fall ;p. Ja, får väl se hur det går, om det är nått att ha? =D kanske bäst att gå på det ändå. 10 veckor kvar nu..

V29+4 =)

men men.
puss på er
- om ni kommer på nått man kan göra på tråkiga dagar som dessa (tanke på vädret) så säg gärna till :p känns inte ens lockande att gå ut och gå en sväng..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0