du måste skoja...

Okej, äntligen en hel nattssömn med rimlig vakningstid ;p men då blir istället hela dagen förstörd bara för HUR jag vaknade. Skulle sträcka på benen, då krampar ena vaden sönder, och ni vet när man spänner vaderna, hur hårda dom kan bli? Ja, sån var min vad typ i 10 minuter och jag trodde jag skulle dö, på riktigt. Helt ärligt, det var nog den värsta smärtan på lääänge =P så jävla obehagligt. Sen när den mjuknade lite låg jag kvar och vågade knappt röra mig, när jag stallde mig upp gick det inte så bra att gå på just det benet, nej. Men när jag har gått lite så blire bra, men då får jag inte vara still med benet för länge för då blire samma sak igen.
hah! Kul dag jag kommer få, har haft såhär nån gång förr och då har det hållt i sig i flera dagar till och med. Otroligt roligt.. eller inte.

Nu har jag fått i mig lite frukost iaf, har till och med tagit mig ett snabbt bad =D tänkte kanske att det skulle göra mitt ben lite gladare men hjälpte inte så mkt, men ryggen blev glad -asg-

Lite småskit att fixa idag bara, måste diska lixom. BLÄ! Annars ska jag bara ligga i soffan och självdö mig tills imorgon. FREDAG! =D


Kommentarer
Skumpan

Stretcha vaden lite, brukar hjälpa hehe hade så ganska ofta när jag var yngre hehhe

2008-10-30 @ 11:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0