fredag, snö och en hemkomst! =)

Inte sovit så mkt inatt heller pga ryggen och min vad, men nu mår båda mkt bättre konstigt nog, ryggen som knasar lite bara men det kan vara för jag sitter skumt, haha ;p men det gör mig inget att jag inte kunde sova, för ikväll kommer han hem och jag kan egentligen inte va annat än glad =] hihi. Lite idiotiskt där bara att på måndag åker han igen, roligt.. nej, eller inte. Får hoppas den veckan gå fortare än denna vecka har gjort. SEEEEEGT!


Vaknade, kollade ut genom fönstret, SNÖ! =) hoppas bara det kan komma mer snart, känns som ett riktigt slaskväder förtillfället =/ men kul att snön kom ngt tidigare iår än förra året, då den kom i februari? haha, go sverige!

Ätit frukost nu oxå, sitter här med mitt te. Kan inte dricka mkt annat när jag e förkyld, eller är på gränsen till förkylning, känner oxå hur huvudet gör ont, jätte tungt i hela kroppen. Men men, idag är jag glad för allt =D hihii.


Love you!
Puuuuuussssssssssss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0