ge mig sömn

Men orka. Klockan är 06,37 och jag sitter klarvaken?! Vaknade typ vid halv 5 och kunde verkligen inte somna om, kanske hade lite med att göra att jag är genomtäppt i näsan och snustorr i hela käften, jippi! Vet inte om jag är eller håller på och bli förkyld, har vare såhär i nån vecka nu, som om det sitter och klämmer nånstans men vägrar bryta ut =P Inte nog med det blev jag kissnödig stup i ett så man var tvungen att springa på toa hela tiden.

.. Och drömmarna.. ja, jag borde få nån slags medicin för det där med att drömma om nätterna. Vissa som säger att dom får sånna drömmar av mediciner dom äter innan dom lägger sig på kvällarna, jag får sånna drömmar av ingenting. Undra hur det skulle då se ut om jag oxå tog mediciner? Hahahaha. Sanslöst alltså.. ja fyfan...

Nu ska jag ta mitt te och lägga mig i soffan, om nåra timmar måste jag iväg till Soc, sen ska jag fan upp till Jonas och SOVAA! eller försöka iaf, chansar på att jag kommer va trött senare idag..


puss
saknar dig! 2 dagar kvar ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0