godmorgon sverige

Sitter här med Mr Puta - Green stuff, Manson & Lillasyster
och försöker komma igång för dagen. haha, e heelt seg ju.. speciellt efter nattens drömmar.



Jag måste sluta drömma om nätterna, helt sanslöst! blir nästan rädd, som om jag tar massa droger innan jag somnar och sen får sånna cp-drömmar. HELT sanslöst =p men det verkar ju nästan som det.
Inatt var det.. ja.. kan inte ens förklara lite för jag får inte fram rätt ord, men det involverade krig (vi var i hallsberg och härjade runt vid harven, stora vägen och nytorget?!), fylla, "fängelse", rymning, sex, livvakter (jag hade livvakter, 3 st från min gamla klass xD). Ja.. och lite till. hahaha! så jävla sjukt.

Vaknat till att tvn står på 2 ggr inatt/imorse, men endå stängde jag inte av den? haha. Så bra jag är! Men sen kom jag upp efter 11 ngt och ska snart tvätta. Yippi.. Jonas kmr med sin tvätt med snart ;p men jag slipper hållas själv, läskigt där nere ju!




Läääääääääängtar <33
vecka 31+2 (v 32)


Kommentarer
Bambi

Haha, ska vi bilda klubb för personer med skumma drömmar? kryllar ju av oss! haha..

puws

2008-10-16 @ 19:32:51
URL: http://cocilana.blogg.se/
Skumpan

haha har du drömt om Larsa igen eller? hahah

2008-10-16 @ 22:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0