kommentera vad ni tycker om namnen =D

Okej, då sitter jag här igen då. Har typ inget att göra, men ska träffa Lalla snart, köpa mig lite godis på netto, UUUJJA ;D sen kolla in hennes grabbs nya lya=)

Dagen har gått rätt fort, vaknade, ja senare än jag skulle ha vaknat, men men! kan bli så =PP
kollade tv, käkade frukost, sen drog vi upp till Jonas så han kunde plugga lite teori på trafikskolan och sen var vi då på föräldragruppen, var mest informtation om det mesta, typ.. som man redan visste egentligen. Haha, men vi kom nästan fram till att det antagligen blir att åka till Karlskoga när det är dags. Ja så var det med det. Kul att man kände en som var med oxå, Nathalie som typ är höggravid och kan vilken minut som helst få åka in. Hehe, rätt skoj. Var lite synd om henne faktiskt ^^ =D

Men nu har vi kommit fram till namn ialla fall. Kan väl ändras, är ju 10 veckor kvar, men jag tror det blir såhär.
Pojke - Gabriel Lukas
Flicka - Hannah Nova (Kan bli Emma Nova?)



Så var det med den saken, nu ska jag ta och plocka all pant här sen ner och möta Lalllaaaa =))

Hoppas min rygg inte dör helt, känns fan som det =/ tuuungt är det. Haha!


Kommentarer
Caroline

Jag tror att när ert barn väl kommer ut så kommer ni se vad hon/han ska ha för namn. Även om ni har valt jättefina namn så kanske de inte känns helt rätt sen, på just ert barn.

Men det kommer bli bra hur det än blir =)

2008-10-07 @ 09:05:26
URL: http://cenakel.blogspot.com
Sandra

Jättefina namn =D Passar bra ihop också =)

2008-10-07 @ 14:01:48
URL: http://denandrajag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0