mysonsdag








Dagen har gått undan rätt bra ändå
, trots att jag vaknade för tidigt och inte kunde somna om, Och även om min plan att sova efter mötet uppe på Soc inte gick i stöpet =P
Men mkt annat trevligt dök ju upp, jag fick massa gjort uppe i Jonas lägenhet, hehe. Städat och plockat lite, sen kom Katta och Ronja =] treeevligt var det! Sen iväg till Lallas mamma där det var ett gäng med folk och bebisar =D mysmys. Lilla Benjamin som tyckte det var jätte roligt med lipningar, haha, så söt!

Och nu ikväll har Katta varit hos mig, kollat lite film o ätit pancakes =D mummsi.

Känner mig rätt trött faktiskt, vågar inte dricka upp resten av energidrycken ^^ måste få sova alltså.

Och äntligen fått värmedynan idaaag, älskaaaa!
och resten av paketen, bl a mina massageoljor och sen Åses present =D





Puss.
saknar dig fortfarande!
..& efter helgen är det ytterligare fem dagar. Me don't like...


Kommentarer
LISA

Tjockis;) hihi

2008-11-06 @ 12:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0