natten lika med dagen

så jävla trött är jag! tackar Jonas för det alltså, fyllebesök halv 4 imorse som slutade med att jag inte kunde somna om förrän halv 6. Men jag fick sova runt 6 timmar ändå, vaknade runt halv 12 så. Sjukt jävla arg blev jag ändå, ett tag där trodde jag han var död med tanke på att han inte snarkade alls och var nästan likblek i ansiktet, men just för de stunden brydde jag mig inte så mkt om han skulle vara det faktiskt, hahaha.
Jag öppnade balkongdörren nästan helt när han hade somnat men det hjälpte inte alls, luktade gammal fyllegris i hela rummet imorse ändå. baaah, men men, fick mig ett rejält förlåt ändå sen, trodde jag inte med tanke på hur det blev sist.


Nu sitter jag och ugglar lite hos Lalla iaf =D snart iväg till lidel och handla, har såklart beslagtagit Jonas visa-kort, jaa, men så kan det gå =D
Blir väl att uggla här lite till senare, orkar inte direkt gå hem där en snarkande Jonas ligger. Men måste se klart på dom nya beverly hills avsnitten ändå sen, såg första avsnittet igår, värsta jävla bra ju =)

Fortfarande inget The Hills avsnitt 8. Börjar bli lite tjatigt känner jag att jag nämner det jämt, haha. Men ge mig det då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0