psycadelic, but never mind

Snacka om att ha svårt att somna vissa kvällar! Inte roligt alls alltså, var uppe och sprang massa ggr för jag inte kunde sova, fixade varm oboy en gång och trodde det skulle hjälpa som det brukar men neej då.

Och sen när man väl somnar, ja, säkert roliga drömmar. Som vanligt. Hur kul är det att drömma att man är i ett stort hus och ska typ hälsa på nån, så kollar man i spegeln och bakom står en kvinna med långt svart hår, och jag i drömmen verkade vara GLAD över att se henne? Alltså hon var ett spöke, och tillsammans med henne spelade jag massa spratt på dom som bodde i huset. Jaa.. helt normalt =P Massa sånt där skumt. Sen saker som hade med skog, matlagning, gigantiska kräftor, födelsedag (min tror jag!), pool (som jag hade fått typ?), massa massa barn och ungdomar som tävlade i att åka rutchkanor. Hahaa! Ja, alltså det var mkt mer. Just ja, jag vet att jag skulle ta kort på nått, men fick aldrig igång kameran och jag blev riktigt förbannad, tror det var studenten av ngt slag, vet att jag såg Pelle och Stefan från min gamla klass iaf. Och Skumpan såg jag.. och Oscar.. haha. Jag skulle lätt kunna göra en film om alla drömmar jag har. Psycadelic javisst =D Folk som tar LSD skulle kunna sitta och titta på den och bli ännu mer bortrövade i psyket ;)
Hurraaaaaaaaaaaaay.



Men nog om det.
Sitter här med mitt te, ska ner och tvätta snart, inte nåådigt alltså. BLÄ. Fick brev från försäkringskassan med, guud vad som ska krångla. Måste dit på måndag med både föräldrapenningen och om bostadsbidraget. Jobbigt, med tanke på hur lat jag är att fixa sånna saker ^^

Filmkväll ikväll? Kanske? Vore ju niiice.

Puss


Kommentarer
Sandra

Du skulle behöva en bok om drömmar så du får veta vad dina betyder. Haha =D

2008-10-28 @ 12:27:13
URL: http://denandrajag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0