tictac...

Så äntligen har jag fått i mig lite käk, satt där imorse och var svinhungrig, vågade inte direkt ta ngt från kylen hemma hos dom =P man vet aldrig ^^ så rika som dom är kan dom ha satt upp kameror och sen tro att jag går o snor massa mat från dom =D haha! Men det var kul att träffa lilla Ebba, som tydligen är sjuk, så jag slapp gå ut med henne eller busa massa som alltid, hon sov mest. (Det är en hund, jag var hundvakt =P) sen åkte mamma och jag iväg och handlade lite, så senare ska jag fanimig göra marrängswish eller hur det nu stavas! Mmmmmmmmmmm =DDD Tror jag sa ngt om det i förrgår när jag var med Lallish och igår sa hon att hon skulle göra det och just då hade jag inga grejer hemma, men faan vad sugen jag blev på det, så idag jävlar =D muhahaha.
Aaah, jag har ett jätte spännande liv som sitter och bloggar om att jag ska göra marrängswish.


Kattyyyy <3, när kommer du hem? Ring mig när du har kommit hem, antar att du läser min blogg ;)

Kolla lägenget senare dååå! yeaajj! Hoppas hoppas hoppas hoppas den är fin! Snälla låt den vara fin =P..

Okej, just nu blire antagligen att kanske sova en stund, ta mig ett bad eller kolla på Morgan Pålssons världsreporter. Han är ju rätt bra faktiskt, har ni sett Tiffany Persson eller? hahahaha, gud jag dör..


Tiden går väldigt sakta nuförtiden tykcer jag.. tic.. tac... tic..tac... baaaaaaah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0