tisdag

Proppmätt är jag nu!
Mamma har varit här, tvättat oså. Har vare iväg och handlat lite och fixat mat, verkligen fullproppad nu =P
Städat har man hunnit med oxå, iaf lite, badrummet luktar massa fräscht nu =D måste sätta på nya sänglakan bara.

Mamma och Jonas har åkt iväg för att hämta min present på posten, haha
vet inte ens om jag vill veta vad det är för ngt, haha, var visst ngt djur som kom i ägg? aah, fråga mig inte! Återstår att se..

Hundvakt imorgon iaf, lämna pengar till Lalla sen och till mamma, blää.. blir ju knappt ngt kvar sen ju =/ så jävla jobbigt det här att ibland ha det så tunt ekonomiskt. Måste verkligen ordna upp sig snart...


nemen puss på er.


Kommentarer
sandra ( emmy s mamma)

tänkte bara säga hej å grattis /kramitz Sandra

2008-10-22 @ 10:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0