top notch!


Okej, en liten beslutsångest. Ska jag eller ska jag inte? Tycker dom är så sööta =)
Hittade massa fint när jag bara rent spontant kikade in på Ellos.se för att se om dom
hade ngt kul, och när jag som minst har pengar så finns det såklart MASSOR.
Men dom här kostade inte så mkt, bara 299 :-  och så fanns dom i svart, beige och ngn mer färg, minns inte =P


Har äntligen fått upp lite värme i lägenheten ialla fall! Har fått tända massa ljus och ha runt mig och en plädfilt, haha.
Skulle ju sätta mig och glo på desperates housewives, som för övrigt var riktigt jävla bra =DD (tankat hem nyaste, det som sändes på tv igårkväll har jag ju redan sett kom jag på efter halva avsnittet. asg) så skulle jag tjocka mig med lite glass, inte konstigt att det blev ännu kallare! meeen men.

Fixa lite käka snart, kanske kolla på nya beverly hills som dom gjort. haha! känns rätt onödigt att dom försöker skapa en ny tv serie som dom tror kmr bli lika stor som beverly hills för typ 20 år sen. njaaaah!?



hahaha!
TOP NOTCH xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0