usch...

Vad jobbigt det blev :P
Trodde jag inte, men tydligen så...
Jonas drog vid halv 8 imorse och kommer hem typ halv 8 på fredagskväll eller nått? Så nu i veckan har jag snott hans cykel så jag slipper gå en massa som är jobbigt nog dessa dagar lixom ^^ han lär ju inte behöva den borta i Borås eller Kalmar eller vart fan han nu skulle åka =D Hoppas utbildningen går bra iaf så han kommer igång med att jobba, det behövs.. hmm =D

Jag kom hem... insåg att jag verkligen behövde diska.. kändes rätt bra att inte vara hemma utan vara hos Jonas vars lägenhet var städad och fin medans en egen luktade päckel när man kom in. Japp, diska måste jag strax! haha! Men först satte jag mig här för att fixa lite jobbansökningar som jag måste lämna in på Soc typ idag, men känner på mig att det blir imorrn.. LAT!
Mamma kommer imorrn med, tvätta lite, bestämma hur man ska göra med soffan... ska ju antagligen få en ny hörnsoffa, wiiie, thihi.

Kommer verkligen inte ha ett skit att göra idag eller typ resten av veckan.. jo, jag måste till arbetsförmedlingen den sista. Får ej glömmas =p kan bli jobbigt då! haha. Orkar ju inte göra nått heller.. Min rygge verkligen stendöd, har tur om jag får sova mig genom en hel natt utan att vakna 100 ggr.

Helgen vart myyyys iaf. Filmkväll här, Anna och Stefan kom, synd att dvdn skulle hacka så mkt =/ men det gick ju! hihi.

Nej jag orkar inte skriva mer.. kanske händer ngt kul sen så man får uppdatera med lite mer spännande fakta eller ngt? haha.

32+5 idag. Yajj..
Typ.. en månad kvar..  lite mer =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0