yadi yada yadi...

tråk tråk tråk..
Så därför uppdaterar jag lite här.

Jag är ju knäpp, sitter här lite halvdepp och ändå lyssnar jag på musik som gör mig mer depp, idiot jag är ^^ men det är rätt mysigt att lyssna på sån musik med, så man får tänka lite. Inte ofta det händer lixom? ;D

Celine Dion - It's all comming back to me now
Celine Dion - Because you loved me


Jag e lite nörd nuförtiden, men jag kan oxå börja gråta för precis ingenting, DET är fan hårt ibland! =P


<3

..En dag.. bara några timmar, men ändå saknar jag dig massa nu. Men det är lugnt, bara 4 dagar kvar?
Haha, fan...




Men jag var lite kreativ idag iaf, skrev dom där jobbansökningarna och cyklade upp på hberg och lämnade in dom. YES! haha, sen snodde jag Jonas pant och tjänade 24,50. hahahaha! Diskat har jag med, plockat lite här och där. Kanske ska stöka ner lite igen så jag kan förse mig med ngt fram tills jag ska sova.? haha hurray for my life ;D


Kanske skriver mer ikväll? haha, ja har inget annat för mig så.



saknar dig,
sov gott ikväll.

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0