fredag

Lite seg på att blogga. Men det känns inte alltid så jätte nödvändigt ;P

Idag: Gick upp välldans tidigt tyckte jag :P helt död i skallen trallade jag iväg till Alex mammi där Alex redan var, vart kaffe en snabbis sen iväg mot marieberg&örebrooo. Dom shoppade endel med tanke på att löningen är idag så det var typ inge stopp på dom =D
När jag kom hem var mamma tydligen här, vart lite chockad när jag inte kunde vrida om nyckeln i låset och det redan var öppet ^^ men det vart att snabbt betala lite räkningar, sen iväg till lindex en sväng och sen ica! Imorrn ska man ju iväg med Alex och nåra och hälsa på lille Alvin som kmr med Carro&Daniel! myyyyyys =) så jag köpte en liten nalle och tröja till honom!

Ronjishen ska slagga hos mig imorrn iaf, efter sexpartyt hos Alex =DD
Kul att man fått tillbaka lite kontakt nu ändå. Kändes som att det nästan försvunnit helt..

Man kanske skulle ta och käka lite kyckling och baguett nu? Kolla retard one tree hill som börjat med sina repriser. Igen. Blö...
Ikväll antagligen iväg och leka lite med Alex som ska färga håret och klippa sig ;p funderar på att låta Jass klippa mig en bit med =) hon är ju rätt bra!


11 veckor kvar =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0