never gonna get it

Är det dött lopp? Är det försent? Vad kommer hända?
Det gör fan ont! Trodde aldrig det, men för varje minut och timma som går, så känner jag hur det svider och bränner i hela mig. Tuffare tider får man leta efter. Jag var inte alls beredd på det här. Alltid som en överaskningsbomb.                                
Orkar inte... Förstår inte vad som krävs. Vill jag veta? Vill jag finna rätt svar och rätt saker att göra åt det här? Är det värt det?

Jag vet bara det att jag saknar dig. Och det är något fruktansvärt.

* *

Min Lalla kmr hem ikväll =)) glad blir jag! ska dit och tjocka upp mig lite mer med hallongrottor och apelsinsaft! xD




When everything's meant to be broken
I just want you to know who I am


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0