söndag

Sexparty hos Lalla igår :D mkt trevligt! tack för den kvällen flickor! & Bever ;) haha.
Snurr snurr -asg-

Så har man köpt Kamasutraspelet och lite massageoljor som går att äta! haha nu ska det tamefan masseras! Med tanke på hur min rygg dör för varje dag xD massa synd om mig lixom :p

Ronja sov här oxå, vart att tjocka oss riktigt rejält igår när vi kom hem :p eller jag iaf, fyfan, tog ju inte stopp, men va rätt nyttig oxå med tanke på att jag hävde i mig massa vindruvor oxå  :D

Massa fint väder idag med, kan tänka mig att det e sista värmen nu som kommer. För hösten står ju precis bakom hörnet. Åka till marieberg med Jonas senare kanske och ikväll bara glo film :) imorrn måste jag tvätta iaf, mamma ska komma o hjälpa mig med sofföverdraget som verkligen måste tvättas. joobbiiiigt.. och sen måste jag verkligen till arbetsförmedlingen, men tror nog jag tar det på tisdag. FAN vad lat jag är :s måste verkligen dit. BLÄ!



Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0