är vi nöjda med helgens bravader






Nått i den stilen såg vår fredagskväll ut ;D
Tack pojkar och flickor, hade super trevligt, trots att kvällen blev lite dimmig till slut ;D men KUL hade vi!
Ida har våldtagit min keps nu oxå! biatch!
Men vi är nog rätt nöjda för det!

Så vad tror ni vi gjorde på lördagen då? Vaknar upp och mår som en klubbad katt, FY!! Men det första stället vi besökte på morgonen var donken såklart! Men inte fan fick jag i mig mkt mat för det, gick inte. Och kvällen spenderades framför massa film. En av dom Paranormal Acitivity. Hmm. Ni vet sånna där filmer man får gåshud av, håret lixom reser sig och nästan vibrerar genom huden? Ja, den är ungefär sån fast några ggr värre :D helt okej! Små skum, men vafan.

Igår var älsklingen med till mamma och pappa, hjälpte pappa med datorn och grejer, inte för det gick så bra, så det kanske går bättre idag? Fixade käk och lite sånt, det var mysigt :D

Måndag idag, jag ska dra fram boken snart hade jag tänkt.. måste köpa mig ngt och äta eller gå hemmåt och ta mig lite kaffe eller vafan som helst, nu är jag hungrig. SEN läsa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0