.



Såklart! :D


* * *

Seg jävla dag idag. BLÄ! Så jag la mig ner förut en stund för att somna en timma eller två.. jag somnade.. en halv timma.. på den halv timman hann jag drömma ett gäng skumma drömmar, haha! Usch!

Men sen ringde Ida, så hon och Axel kommer snart, med MAX mat till och med, naaaami!

Måste fan se 2012 idag. Igår såg vi nya Harry Potter filmen, visst, har redan sett den på bio för eta sen, men den är verkligen guld.

Så lagade älskling mat oxå, det gjorde du riktigt bra! Ytterfilé, spritsad potatismos och bearnais. (Grillat i ugn) Så jävla fint satt det. Men man kände sig som en ballong efter, speciellt med tanke på att jag gick och små åt på kyckling innan, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0