förbi igen

Nu är Julen över i år igen då. Ännu en Jul förbi, men jag är jätte nöjd med Julen 2009, helt lovely!
Man har spenderat den med underbart folk och allt har faktiskt gått rätt bra. Förutom en liten insident, sällan! ^^
Tack för alla julklappar, all mat, ja allt :D
Det enda jag hade kunnat haft mer är min guldklimp, men hans pappa ville ju tydligen ha honom precis hela julen, då fick det väl bli så. Jag ska ha min pojke på nyår iallfall! :) ska bli underbart!
Bara nyår kvar nu, sen äre dags för Påsk. Haha!

Mer bilder finns på Facebook. Orkar inte lägga in alla här, ialla fall inte idag.





Hahaha!

Kolla 2012 idag med, igår gick det inte så bra med den saken :D
Tacopaj nu!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0