förklara för mig nu

Vad jag verkligen inte vill är att få hosta, för den håller sig i 100 år när jag väl får hosta och det är irriterande om nått, speciellt på nätterna. Är lite bättre idag än igår, har ont i ögonlocken?! Skit skumt.. Men men.

Cp väder, gå och dö!

Sen det här med Paradise Hotel. Alltså, kan någon en gång för alla tala om för dig vad i helvete den serien går ut på? Är dom tillsammans på riktigt eller är det bara där dom måste vara det? Snacka om att man måste känna press därinne där man ibland blir tvingad till att ha eller vara någons partner, sen får man inte umgås med vissa i huset för då sviker man någon annan, hallå. Första säsongen då Olinda var med, ni vet hon med ankläpparna som kunde gå och köpa en päls för 20 000 spänn för hon hade sliiiitit hela sitt liv för att tjäna ihop pengar som hon levde för (därav förklarade varför hennes läppar såg ut som dom gjorde, eller?!), det var ju rätt roligt men ändå totalt värdelöst, fattar inte varför dom skulle ge sig på en till säsong och en ännu en? Haha! Och sen.. NORGE OCH DANMARK.. VAFAN! Det är ju då ingen som kollar på det för det är intressant eller bra tv utan för det antingen är småpojkar som aldrig får se solbrända tuttar på riktigt eller tjejer som dregglar över killkropparna. Men för varje år dom kör det är killarna runt 20 bast men ser ut som typ 15, så där dog det med. Så deras målgrupp är runkande 15 åriga pojkar som oftast inte lämnar sitt rum. Awesome.

Så vad i helvete går serien ut på???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0