Here I go again <3

Jag skulle kunna sova i 100 år känns det som, men jag klev upp vid 11 och började städa och så, bara disken kvar. Sen dags att hoppa in i duschen, sen hämta min plutt! :D me happy!

Blev ju film tittande på 2012 igår, större delen med Bever för Jonas gick in och la sig istället, så roligt var det tyckte han :D haha! Men den var grymt bra, men enligt en viss annan var det en disney film. Hmm, förstår inte? ^^

Saltkråkan på tv4 nu med, hurray! xD man får bli barn på nytt ibland! höhö. Tidsfördriv, ialla fall tills dess jag pallar dra mig upp ur soffan och in till duschen.

TOPMODELZ - HERE I GO AGAIN


Bara du <3
Jag älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0