lite förändring har ingen dött av

Jag vaknade lite senare än planerat :p så inget av det jag SKULLE ha gjort innan 12 egentligen blev gjort. Ida somnade vid 7 imorse, så hon sov som en jävla häst när jag och Gabbe skulle upp och fixa frukost. Mamma kom en timma tidigare, med en julgran och lite pynt ;D mys! Så sa hon även att hon kommer tillbaka med honom imorgon eftermiddag istället för ikväll, har MASSA plugg (så varför jag sitter här istället för att läsa är en bra fråga) och så ska man göra prov imorgon också så det var lika bra. Praktikinformation kl 10,00, jippi, STRESS! 35 sidor att läsa, känns inget jag vill göra just nu.

Så när mammi och Gabbe hade åkt satte jag och Ida igång här, möblerade om *tack för hjälpen* :) lite förändring har ingen dött av!
Blev skit bra tycker jag, mer plats, speciellt åt Gabriel som får mer plats att springa runt på. Julgranen som åkte upp blir det inte heller så tråkigt att leka med skulle jag tro ;D haha! Blir spännande hur många kulor hänger kvar i nedre delen av granen till slut.
Bild kommer sen, ser bättre ut när det är mörkt, HAHA! Skillat!

Så nu fattas min tavla jag SKA köpa en vacker dag. Hmm. Och tv-bänken! speglarna ut i hallen oxå. ska få Idas barbord med :D och en byrå. Men det var inte planerat :D snart kommer min matta oxå, woho.


- dusch
- mat?!
- LÄSA! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSA my fucking eyes out. hrmmpf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0