massa snö massa snö

Varför känns det som att ngn har dammsugit i min mun för? Okej. Missförstå inte det där nu :p alltså helt ärligt, hela natten har jag varit snustorr i hela käften, drack vatten i tonvis, hjälpte det? Nej. Smått störande må jag lova! Känns fortfarande skitkonstigt. Är ju inte som att jag är genomtäppt i näsan heller.

Så ska jag se om jag kan plocka ut paketet på posten idag eller inte. Att dom inte kan va mer TYDLIGA på sånna där avi-lappar man får. Ska man eller ska man inte betala direkt?

Så förmodar jag att Sammie skulle komma och hälsa på idag oxå :) bara han kan ta och svara i sin telefon så man vet när det blir :p seg!

- Tvätta
- Gabbe blir hämtad.

Så ser väl min dag ut idag, äventyrligt, aaaaaaaaaaaa!

Men vi har massa massa snööö, vit jul vit jul vit juuuuuuuuul :D underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0