mirakeldammsugare

En fruktansvärd jobbig dag idag, helt klart inte favoritdagen i år ialla fall! :p SÅ JÄDRA SKILLAD! Verkligen.

Men men. Har varit en rätt mysig dag ändå. Förutom det att jag har bränt 13 000 utan att ens gå utanför dörren, HEJA MIG! xD hahahahaha! Men en bra dammsugare behövs? Eller... Skillad som sagt! Snacka om att jag kommer dammsuga varenda förbannade dag nu. Ni får se bild imorgon på mirakeldammsugaren xD

Sen har faster och hennes gubbe vare här, blev lite fika och bus med lilleman. Men lilleman är sjuk :( febern har nog gått ner nu, men förut hade han 39 grader, :/ usch!
Min stackars pojke, helt jätte varm och grumliga ögon, helt slutkörd såg han ut och vara. Så fick han alvedon och jag satte på honom pyjamasen och kramade på honom, då somnade han. Det var rätt mysigt ändå, jätte längesen nu han somnar på magen/bröstet på en, ojoj, det var riktigt härligt :) sånt man saknar. Och han sover fortfarande så jag tror han mår lite bättre förhoppningsvis. Inte roligt när det blir sådär, man vet inte riktigt vad man ska ta sig till för han kan ju inte direkt säga hur han mår eller om något gör ont heller. Plutt.

Jag kan verkligen inte inte inte sova! :( så störande, vet inte om jag är trött eller inte nu heller, men förut var jag det, helt slut. Men nu, nä det går inte! Inte ett skit på tv heller. Älskling gick hem en stund sen med, tröttis var han :p så inge roligt sällskap har man kvar här heller, haha. Ska nog lägga mig ner och försöka somna igen. Hoppas på lite sol imorgon, kanske borde ta en promenix. Klä på lilleman riktigt ordentligt och ta en sväng, bara han är lite bättre iaf och det inte är 7 minus grader :p

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0