morgonbloggning

Man fick lite små mysiga nostalgikänslor inatt när jag la Gabriel i sängen bredvid mig (han vaknade vid 2 tiden och skrek löööst!), det var så mysigt så, men hade svårt att somna, kan kanske berott på att han blivit snäppet större än han var sist han låg och sov bredvid mig i sängen på natten. Fötterna sparkades runt på mig, snurrade runt ngt varv, osv ;D mysunge! Men han sov så fint där, enda till 9 imorse.

Så nu sitter jag här, Gabbe springer runt och just nu tror jag han river badrummet? Jag ska dricka kaffe och väntar på pälskling.

Igår blev det smått julshopping för Bever. Höhö, du kan verkligen inte det där xD
Så har vi planerat lite oxå. Möööööööööööhöhöhö! Kommer bli spännande. Ellejj? :D


Jädra spännande det här med morgonbloggning, YEEEES.

ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0