nedräkning

Jag borde inte kolla på massa bilder när Gabriel var mindre, typ några veckor gammal och sånt, för jag drömmer bara om det om nätterna sen :p hehe. Men mamma hade ju inte direkt rensat sen typ förra året på sin kamera så jag kollade genom och hittade massor, till och med tre stycken koss-bilder på mig när jag sitter och svullar! :p då var man inte liten.







Idag kl 14 ska jag göra prov, sen ska jag hämta min guldklimp! SOM JAG HAR SAKNAT DIG! :)

Söta Ida ska sova hos mig inatt med, hjälpa mig lite imorgon innan mamma kommer och tar över med lilleman så jag ska plugga plugga plugga, prov igen på torsdag OCH igen på måndag :/ skjut mig för i helvete! Känner mig slutkörd, plugga under press och en liten jävla deadline så GÅR DET ALDRIG BRA. Suck.



9 dagar kvar till julafton, 16 dagar till nyår! hurray.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0