Och så blev det vitt

Nu är det fanimig julfixat hemma hos mig :D det ni! Men viktigt sånt där att få in ngn slags tradition med julgran och sånt nu när Gabriel blir äldre och så. Och när min kära pojkvän lyckats dra fram en ljusstake i fönstret för första gången på några år, så äre tamefan JUL! ;p <3

 

Och så kom snön och det blev vitt! HOPPAS PÅ EN VIT JUL.

 

 

Pannkaksdags hos Ida med Axeeeeel :)

Smartskaftet ska ha grädde till men har ingen elvisp hemma, det var ett jävla vispande, men vem lyckades? Jo, jag såklart.

 

 

Ikväll blir det lite scones bakning med Ida :D så ska hon sova kvar oxå. Jag ska tydligen iväg till ica och inhandla cigg till oss :p KALLT. det är verkligem svajncold ute :/ imorse när jag var påväg till skolan var det nästan så man inte fick någon luft.

Provet gick bra som fan, btw :D det jag gjorde i tisdags klarade jag med ett VG :) fint. Prov på måndag oxå. Hurray. Men det fixar jag nog med tanke på att jag klarade det idag, haha, helt otroligt!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0