prosit

Jag behöver verkligen plugga! Har ju lixom prov imorrn! Men helvete vad ngn slags förkylning slog till igår :S förstår inte. Jag skulle hem till älsklings päron, då mådde jag fint, kommer dit, sitter där i någon timma sen bara POFF.. huvudvärk, dåsig, allmänt jävla förkyld. Helt plötsligt. Sovit som en röv inatt med såklart, vaknade till flera ggr och var fett törstig. USCH, hatar sånt här! Kommer inte gå bra och plugga alls, tror jag satsar mer på nästa prov på tisdag istället :/

Ska ta och kolla klart på The Vampire Diaries och sen senaste One tree hill! Sen se om det går bättre och läsa om en stund. GAH!


prosit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0