richard marx

Jag har det jävligt bra måste jag säga :D

Och Bever har nog rätt, jag har fan fler liv än en kattjävel!
Jag är sjukt kär, sjukt glad över allt det mesta, underbara vänner, familj (som kan skapa fett med kaos, men sånt som hör till ;D) och en underbar son som kan driva mig till vansinne totalt vissa dagar, men ändå skulle jag ge upp mitt liv för den lilla människan, usch vad jag älskar honom, <3

Imorgon kommer Margarita :D skulle ha blivit bio och sånt med med Thilda, men nu blir det tyvärr inte så, nästa helg! New Moon MÅSTE jag se, och på BIO då! Lätt.

Fina Katta var här igår och lämnade av lite saker som jag beställt på Gina, nöjd! :) du är då allt bra knasig, raring! hihi.

Mina fina lilla knotte går/springer runt här, varv efter varv och har verkligen superkul ;p haha! Stor han har blivit, usch jag vill inte det, jag vill att han ska vara sådär liten igen!


Så har jag lyssnat genom massa oldies med Richard Marx, förut hade jag bara hört en låt med honom, men han har då gjort många bra låtar. Oldies is the shit! ;D haha!

snyggaste frillorna på 80 talet, hahahahahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0