totalt värdelös natt

Har så mkt att säga som JÄVLA BEVER! :p hoppas du kommer vilse i sthlm! ^^ GAH!

NÄ. Värdelöst, hopplöst, ja herregud. Låg och vred på och vände på mig i typ mer än 2 timmar innan jag kunde somna, så sov jag i 3 timmar, då vaknar Gabbe till och gnäller lite, går upp, fixar välling, Gabbe somnar om efter att ha fått flaskan, jag somnar 2 timmar efter honom.. FINT! Men jag var så trött, visste inte vart jag skulle ta vägen, sömnen tog bara tvärstop, och så fort jag lyckades somna till sparkade lilleman till mig eller vände på sig, då hoppade jag till ist, ja, fan, HOPPLÖST, jävla Bever, dö!!! xD det här är ditt fel and u fucking know it :p

Men vi klev upp vid 9 imorse ändå. Så nu är jag väl skapligt pigg men ändå! Måste handla och grejer idag, jag orkar inteeeeeeeeeeeee..

Saknar dig, älskling! Har hittat en film vi ska se ikväll, mohahahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0