vad mutar man Ida med ;D

Det är ju verkligen svinkallt rätt genom det här alltså, inte okej. Ska det vara såhär förbannat iskallt ska det vara massa snö och vitt vitt vitt! Solen ska helst lysa på lite med så det blir sådär fucking underbart att gå ut eller att ens kliva upp ur sängen! Det här gråa och kalla är inte okej.

Men jag gillar vintern ändå :D

Mitt kaffe är slut, hjälp! Undrar om jag måste hitta massa annat att locka hit Ida med nu.. fan ;D

Lilleman är crazy, springer runt och brummar hela tiden, sötskiten, armarna uppåt, vickar lite på rumpan och är asglad! Varje gång han springer förbi mig har han hittat ngt nytt, te x mina trosor han letat upp i en låda, eller en kökshandduk, eller ngn leksak. Min älskling!

Min andra älskling jobbar och jag saknar honom jätte mycket, underbar är du! What did I do to diserve you?

Imorgon kommer faster och hennes gubbe hit, hälsa på Gabbe och fira honom lite i efterhand för dom missade kalaset, blir trevligt :) Tyvärr kunde ju inte Margarita komma *sur* hade sett framimot att henne massor, men det kommer fler gånger!

HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0