1 februari

Man kunde ju ha fått en lite bättre början på februari 2009. Eller?
Känns så jävla hopplöst allt!!!! BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad äre för fel på mig? Eller har jag inte rätt till ngn jävla talan?
Äsch. Får bara mer ont i magen av det här, sova kan jag inte heller göra!! Sitter och glor på youtube, vet inte ens vad det e jag kollar på. Massa skit... Tror jag åt fö mkt förut med, känner mig helt proppfull.

En sån här konstig känsla. Om och om igen..

Förlåt för allt klagande.
Men kan bara inte hjälpa det, vet inte vart jag ska lasta av allt, känns som att det kmr koka över snart..

Ska nog gå och gosa lite med Gabriel innan jag försöker sova igen,
han får hjärtat att slå snabbare men ändå så långsamt, känner hur lugnet lägger sig i hela kroppen när jag har honom i min famn :)



sötgrisen! =D älskar!!

Hej..


Kommentarer
Mandie

Ja han har börjat sova länge nu, blir ju så med tiden. Gabriel kommer också göra det så småning om :)

2009-02-02 @ 11:02:33
URL: http://chiliii.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0