aaaaaaaaaha...

Tredje gången jag uppdaterar idag, haha, so creative! ;D
Neeeh, men har inte så mkt annat för mig, är ju hos mamma och pappa som sagt, då sköter mamma det mesta, så jag behöver inte lyfta ett finger knappt. Lika bra, så ont i magen som jag har. Ryggen är bättre och min lilla förkylning som jag fick en stund gick typ över? Förhoppningsvis.

Har duschat nu, mamma håller på och natta Gabriel, om han inte redan har somnat? Så jag ska strax gå och lägga mig. Imorrn ska jag väl hem ändå.. Kanske.. haha :D vi får se!

Köpte en ny mascara idag för er intresserade. Den som dom har sänt 1000 ggr på reklam att den ska vara så jävla bra. Bullshit. Det säger jag bara. 119 spänn åt helvete =P kletmascara!!!!

heeeejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0