alla stjärtansdag






;D

Ja, inte för att Jonas är så bra med den här att ge ngn fin present på alla hjärtansdag, men jag tror att dagen kmr bli rätt okej ändå. Ska väl dricka lite ikväll, ska fortfarande försöka få lite mer sömn än vanligt. Inatt sov jag som en gud :D
Jonas mamma kom med Gabriel några timmar sen, sen ska mamma ta honom lite senare.

Har vart till konsum och bolaget nu iaf :P köpte mig vin, har typ 4 cider och lite pisang kvar sen nyår, haha :D
Så får vi se hur kvällen artar sej. Spela buzz iaf!! yeey, sen ska Christer få hjälpa mig att installera left 4 dead sen med, oyes. :P

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0