Besök av Karin :)

Karin var här förut en stund :) alltid så lång tid mellan vi ses nuförtiden ju, fattar inte varför? Nu bor vi ju till och med närmare varandra?! Hehe.
Sen gick vi till Hallbo, hade med oss Gabriel oxå :) han var lite grinig där i början, men somnade till slut :P
Jag lämnade nycklar oså. Sen vart d lite fika på God Smak. GUD vilken god kärleksmums!! Aldrig ätit godare, namnam :D

Nu är man hemma igen.. Gabriel sover i vagnen fortfarande :P Jonas glor på film.. och jag har typ tråkigt.. vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. kanske sova? Koka korv snart iaf :P orkar verkligen inte laga ngn vettig mat.

Hejs!


Kommentarer
Mandie

Hehe, jag tycker inte alls att det är jobbigt att fixa maten. Fixar innan jag går och lägger mig ett par flaskor och sen värmer jag dom bara och på dagarna så är det ju ännu lättare.



Loke åt varannan timme när jag ammade honom och på nätterna så låg han brevid och sög och jag sov. Det va ju lite mer bekvämt sen va det mysigt med närheten.

2009-02-19 @ 16:55:28
URL: http://chiliii.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0