Dubbelkinden :D


Det går nästan bra att ladda hem Vänner säsong 7 :D
hahaha, lite seeegt alltså. Emmy, du får ladda hem den åt mig ^^ Ska försöka få tag i alla säsonger, men nu har jag 3 st, ska ladda hem 7 eller om Emmy fixar d ;), sen kanske köpa resten. Inte allt på en gång för då kmr jag bli tokig. Vänner feber. :D

Jonas somnade till slut. HAHAA, och vaknade med en extra kind, eller ngt, mohahaha *ler* inte snällt att skratta, men hade jag sett ut sådär, och nyvaken på morgonen hade han oxå skrattat åt mig. OJA! :D han kunde knappt prata, läspade typ när han ringde sin mamma. Sen ringde han tandvården i Kumla och skällde ut dom.. typ. Gick inte så bra att prata fort, hahahahaha! Stackaren!

Nu ska jag äta upp min frukost här, sen ta mig en cigg och lite kaffe!

Kanske ta en promenad sen :)
Mamma och pappa kmr ju vid 4 tiden och skruvar upp bokhyllan. Wiie :D

Ciaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0