Film film film

Såg på Center Stage - Turn it up igår, rätt bra! Men typisk sån där "Tjej åker till storsstaden med dansdrömmar, träffar pojke, blir kära, dansar, kämpar" historia! =P men men. Det var en söt film =D inga fel på Tommy som han heter i filmen heller ;D mums. Haha.

Sen såg vi på Red Sands, ojojj, vilka pojkar det var i den filmen. Militärer ute i krig eller vad man ska kalla det, i Irak eller ngt iaf, bodde i ett litet litet hus mitt ute i ingenstans, bara öken runt om. Sen råkade dom väl (utan att veta om det) släppa lös en ond ande, Djin som det kallas då, sen händer d massa skumma grejer. Den var faktiskt rätt bra! Heelt oväntat slut oxå, älskar sånt!! Alltid äre lyckliga jävla äckel slut. Som det aldrig är på riktigt, funkar ju fan inte så ^^

Håller på att ladda hem Whole Nine Yards nu, hahaha, ÄLSKA! Matthew Perry, som för övrigt är Chandler Bing i Vänner =D, han är så jävla bra i den filmen. Och Bruce Willis som spelar torped. Guud, minns när jag såg den första gången med Ronja och jag garvade sönder massa. Ronja vart tokig, jag ville ju se den om och om igen =D finns en tvåa till den med men den e inte lika bra ;)

Måste fixa mig lite frukost, sen ska jag slänga mig i soffan och glo på My name is Bruce. Hmm.. ska tydligen vara bra. Skräckkomedi, så den kan jag se själv =P Jonas har ju drage iväg till sin morsa och ska vara där tills ikväll, jävla prutt alltså. Blev faktiskt irriterade när han drog iväg innan jag ens hann ta mig upp ur sängen. Men men.
Gabriel kmr hem lite senare iaf =) saknar min lillkille, men gud vad skönt det är att få andas lite ibland. Han är i en sån där period där han kan skrika skrika skrika skriiiika =P

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0