Fredag

Både Stefan och Jonas syster Jenny var här igår =) dessvärre var Gabriel inte alls med mkt igår =P bara somnade hela tiden, hehe. Men idag när Jenny kom så va han så vaken så! Hängde upp lampan i köket och senare ska vi hänga upp nya persienner och en rullgardin i sovrummet. Blir nog asbra. Och vår nya vägglampa i hallen ska upp oxå. Mamma och Jonas åkte precis iväg för att hämta sköbordet från min lägenhet, sen ska jag och mamma tillbaka dit och plocka med oss smågrejer eller vad det nu blir =P Vill verkligen ha hit mina saker alltså, känner mig inte riktigt hemma här än.. Tar väl sin tid sånt där.. Duschstången gick ju inte så bra att hänga upp heller, hahaa! Mamma och jag krigade lite med den, men den ville inte fastna.. löser sig nog =P

Käka kyckling sen, grillad! muumma =D
Shit, diskade förut.. lite disk.. fattar inte? Sen är jag så ovan att diska när det är ny diskbänk och allt, den diskbänken jag hade i min förra lya var ju lite större, hela köket var ju större så.. Tycker det e lite för litet kök här, men det funkar. Man vänjer sig väl..

Tror mamma ska ta Gabriel imorgon natt.. så man får sova lite, haha. Blir inte mkt sömn om nätterna alltså.. Och mamma blir så glad av att ha honom hemma hos sig ngn gång så =D

Hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0