fredag den 13e...

Det har vare folk här idag sen kl 12 :P
haha, var lite trött när jag vaknade. Gick upp vid 12 iaf :D

Jenny, Jonas mamma, min mamma och Ove har vart här idag. Satt upp gardiner, varit och handlat, lagat mat, bjudit på mat :D mums! Fläskfilé och potatisgratäng och blåbärspaj till efterrätt. namnam :D

Är helt slut idag, plockade upp lite mer köksgrejer från min gamla lägenhet, proppfullt har vi nu! haha, lite jobbigt. Men nu är det klart iaf.

Jonas har gett Gabriel flaskan och nu ligger dom i soffan och kollar på Cops :P haha. Myspys..

Jonas mamma ska ta Gabriel inatt, vi ska bara bada han innan han ska iväg, hon kmr väl vid 22 och hämtar honom, och imorrn natt ska mamma ha honom, haha :D på vift den unge mannen. Men vi ska kanske ut imorrn eller ngt. Alla hjärtansdag, kanske lite tid för oss själva eller hur det nu blir.

Fick mina kläder jag skickat efter idag med, jätte nöjd! Allt satt perfekt. :)

Min fredag den trettonde blev inte så olycklig :D
Men den är inte slut än.. haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0