fredagskvällen...

Jag tror att det var Åse jag blev utmanad av, hm, inte säker, dumt att skriva vem det är ifrån på bloggkommentarerna! ;D haha.

Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade...


det här var hemma hos Karin  och Christer en fyllekväll ;D
Faktiskt så var det precis innan jag fick veta att jag var gravid :O haha, sjukt hur allt kunde förändras så fort efter det!


Utmanar dom som vill. ^^




Jonas mamma var precis här och hämtade Gabriel, blev helt plötsligt skit tomt =/ men men, ska väl sova strax! Rätt trött alltså, vart en lång dag. Kanske sätter igång ngn film så man somnar. Eller tar en cider, då slocknar jag efter två klunkar. WOHO.. haha

Katta, KOM IMORRN!!!! :D
vore skit kul! Dricka lite, spela Buzz, nörda oss som alltid när vi har lite alkohol i kroppen flödande xD haha!
Sen, ännu bättre anledning att du ska komma är att när vi sist festade lite ihop, det MINNS vi inte ens, fattar du hur illa det är :D

Tittade på How To Marry A Millionaire förut, hmm. Ja, typisk sån där 50-tals rulle. Den är från 1953, med Marilyn Monroe. Var faktiskt rätt okej.. lite tråkig bara, skulle vara komedi. 50 tals komedi, kanske jag som inte förstår mig på sånna filmer bara :D haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0