Godmorgon!

Usch Gabriel vad jobbid den här morgonen, sen kl 5 typ, eller halv 3 rättare sagt. Men men. Så till slut la jag han i vagnen och la mig ute i soffan så somnade vi, i typ 2 timmar. Kl8 vaknade han, fick mat, böt på honom, nu ligger han i soffan jätte glad =p tror han somnar om snart! Jonas ligger och sover, jag har fixat Flo-Rida-Round round ;D mihi! och försökt installera Left 4 dead, men tror Jonas får styra det.. gick inte så bra... haha! Ska fixa kaffe tror jag, sen ut och ta en cigg.. sen kanske sova en liten stund till, sen måste jag dra mig mot min gamla lägenhet med lillemannen =D tror det blir fint ute idag, som igår kanske? Massa fint ute igår! Synd att man knappt va ute förräns på kvällen, hahaa, sällan det blir så. Måste börja gå ut och gå eller ngt snart alltså. Börjar klättra på väggar. Kanske skaffa en sån här cykel som man kan ha härinne? Asbra!! ^^

Har ont i min andra tå nu!! BLIR GALEN!!!!





;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0