hejhoooopp



Lite tröttis :)


Så. Nu har Gabriel och jag vart ute och gått en sväng, sen har jag faktiskt bytit lakan i sängen och lite sånt. Lite fräschare blire allt :D
Snart kmr mamma och pappa. Mamma skulle ha kommit tidigare, men nä. Ingen mamma kom inte :P

Ska koka korv snart, haha! Ska bjuda pappa på korv med bröd och alla dess tillbehör sen :D då blir han glad. Måste ju visa min tacksamhet att han hjälper oss :D
Sen måste jag nog dammsuga lite.. fyfan vad det samlas skit på golvet :S:S fattar inte.

Måste ta fram Gabriels babygym sen med, så han får ligga och sprattla lite på golvet :)
Han älskar sin babysitter, men han kan ju inte röra sig så mkt i den.

Blir inte att åka på begravning för min del den 26 februari. Mamma och pappa ska ner till Polen direkt efter, och så mkt tänker inte jag böka med Gabriel, han skulle ju ha följt med ner till Skåne annars. Men men..


Kommentarer
Katarinaz

Gummis du är underbar. Saknar dig mycket:) får ta och palla mig till hallsberg i veckan:) fint du skrev igår om din första lägenhet, fick tåtar :'(



Love you gumman <3<3

2009-02-18 @ 17:27:37
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0